Ini lagi kisah hantu.  Tapi cerita ni tentang lelaki yang bertukar jadi hantu bila marahkan isterinya.  Mana ada manusia normal berperangai macam hantu melainkan dia dah kena rasuk hantu dan jadilah dia seorang ‘hantu jadian’.

Hanya kerana masakan yang tak sedap,’ hantu jadian’ ni membelasah, mencukur kepala  kemudian  kencingkan muka isterinya.

Binatang pun tak buat begitu pada isteri mereka, yang ada cuma kambing  jantan yang suka hidu kencing kambing betina bila nak mengawan.

Saya rasa anda memang setuju jika lelaki ni di panggil  ‘hantu jadian’ dek kerana perangainya yang super kejam tu.

ikuti kisah hantu jadian ni kat bawah:

myMetro | Kencing muka lafaz talak tiga.