Lepas ni tentu segala harga barang keperluan harian akan naik secara senyap.  Masa ni pun kalau anda perasan harga susu dah naik.  Begitu jugak dengan harga beras subsidi yang dah naik menjadi RM24.00 bagi pek 10 Kg.  Itu belum lagi beras lain.  Yang akan jadi mangsa adalah ibubapa di bandar yang  berpendapatan sederhana.

Tak payah komen panjang-panjang lah……buang masa aku je….cuma nak bagitau bagi yang lambat tahu seperti aku ni.

bacalah selanjutnya di sini:

Harga Minyak Petrol RON 97 Naik 15 Sen