saya tertarik utk berkongsi artikel dr mran3238 ni bersama pembaca.si  Belo ni kata jgn tiru macam dia.  Ia …ia lah kalau ramai lelaki tiru perangai dia, tak ada can lah lagi dia nak jadi pemegang rekod tu…  Kemudian nak pulangkan 82 orang isteri kepada meluarga mereka.  Dah tak larat ke,  kenapa sebelum jadi isteri tak tolak?  Kalau si Belo ni ada kat Malaysia tentu ramai pengikut ilmu kahwin dia ni…baca selanjutnya….

Teruskan membaca

Advertisements